Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

New in: short met print

Afgelopen week ging ik een middagje de stad in met een vriendin om gewoon even rond te kijken. Natuurlijk bleef het niet bij 'gewoon even rondkijken'. Wie hou ik voor de gek? Maar oké. Ik kwam thuis met een super leuk shortje van New Yorker. De New Yorker vind ik steeds leuker worden en is nu dus een van mijn favoriete winkels.
Toen ik thuis kwam zag ik dat er een leuke hair tutorial van Jiami op haar blog stond en die moest ik natuurlijk proberen. Dus voilà in dit artikel ook mijn hairdo!
Ik laat mijn nieuwe aanwinst en kapsel aan jullie zien!

 
Make today amazing!

love



4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De New Yorker wordt inderdaad steeds leuker, daar ben ik de afgelopen tijd ook achter gekomen. Nice short! Liefs, Melissa (http://themeliciousfactory.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen