Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

New in: Linnen tasjes

In het vorige artikel schreef ik al dat ik naar de EO Jongerendag ben geweest. Ik ben niet alleen een ervaring rijker, maar ook nog eens super veel gratis spullen! 
Buiten het Gelredome (waar de Jongerendag plaatsvond) stonden allemaal kraampjes waar gratis spullen te krijgen waren. Een leuke plek voor de échte Nederlanders onder ons dus ;) 
De leukste dingen die ik heb gekregen zijn toch wel de 2 linnen tasjes. Ik vind linnen tasjes ontzettend leuk en was al van plan om er een te kopen, maar dat hoeft nu dus niet meer!
De ene met zwarte letters is van de Christelijke Hogeschool Ede en die met rode letters is van Huis van Belle.
Ik kan niet wachten om met mijn nieuwe aanwinsten outfits te maken!

Make today amazing!

love

7 opmerkingen:

  1. Ik hou van linnen tasjes! Ze zijn über handig en super cool.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linnen tasjes vind ik echt schattig en ook heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tasjes!
    Ik vind deze soort van tas heel makkelijk om boodschappen te doen of snel even naar de bib te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe tasjes, linnen tasjes zijn zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van linnen tasjes! Ze zijn zo handig… :) Ook leuk om zelf te maken/bedrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ongelofelijk fijne site heb je! Heerlijk overzichtelijk en fijne artikelen! Ik volg je op bloglovin, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen