Pagina's

zondag 29 juni 2014

My Study Day In Pictures

De toestweek komt er weer aan dus gisteren heb ik de hele ochtend en een deel van de middag geleerd. Maar gelukkig zit ik daardoor nu wel op schema! 
Rond 4 uur was ik klaar met leren en kon ik eindelijk iets leuks doen. En dat werd.... een film kijken! Ik had al zo lang geen film meer gekeken en het leek mij de perfecte ontspanning.
Ik weet nu alles over de wetenschappelijke revolutie, de VOC en wiskundige formules :)

Ik droeg een simpele en lekker zittende outfit (shirt met broek). Pretty sokken hè haha.

Natuurlijk moest ik nog even op boohoo.com kijken!

Safe Haven
Ik besloot om de film Safe Haven te kijken omdat ik die een tijd geleden had gezien en ik wel weer zin had om 'm te kijken. Na Safe Haven heb ik Twilight gekeken. Ook zo'n film die ik te lang geleden voor het laatst had gezien!

Ik hoop dat jullie zo'n kleine diary leuk vinden.

Make today amazing!

love






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen