Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Middagje hardlopen


Gisteren begon ik aan mijn goede voornemen om vaker en met regelmaat te hardlopen. Jammer genoeg heb ik nog geen tijd gehad om hardloopschoenen en goede kleding te kopen, maar dat komt nog wel. 
Ik ging samen met Marit (die jullie al vaker voorbij hebben zien komen) en we hebben bijna 5 km gerend! Het was best zwaar, maar oh wat ben ik trots op ons!


Om onze tijd en afstand bij te houden gebruikte ik de app Runkeeper. Deze app houdt niet alleen bij hoe ver en hoe lang je loopt, maar berekent ook je snelheid en de calorieën die je hebt verbrand. Je kunt ook nog je eigen doel(en) samenstellen en trainingen volgen om dat doel te bereiken.
Ons doel is om aan het einde van de zomervakantie 5 km achter elkaar te kunnen lopen. Ik denk wel dat we dit halen aangezien we nu al bijna 5 km hebben gelopen. 


Om de motivatie erin te houden rennen we met z'n tweeën. Dit is niet alleen gezellig maar ook nog eens handig. Zo voel je je toch 'gedwongen' om te lopen omdat je anders je buddy in de steek laat en zeg je minder gemakkelijk af. Daarnaast is het natuurlijk erg fijn dat er iemand in de buurt is die tegen je schreeuwt dat je door moet zetten als je wil stoppen.

Hier nog even mijn outfit. Zoals ik al zei moet ik snel gaan shoppen voor hardloop kleding!

Run Outfit
Top Scooter
Broekje Intersport
Schoenen Adidas



Make today amazing!

love

2 opmerkingen: