Pagina's

maandag 9 juni 2014

Look at my back(pack)!

In de eerste klas had ik zo'n grote rugtas, echt zo'n brugsmurf ding waar je je hele boekenkast wel in mee kunt nemen. Toen ik in de tweede zat schaamde ik me er kapot voor en ging ik over op een handtas. Ik zweerde nooit meer een rugtas te zullen gebruiken maar denk daar nu toch anders over. Er zijn opeens zoveel leuke en nieuwe modellen rugtassen in de winkels!
Ik vind het tijd om er zelf weer een aan te schaffen (daar gaat de belofte aan mezelf).
Ik heb de leukste op een rij gezet!








Make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Die rugzakjes met print vind ik altijd zo leuk! Ook al haatte ik rugzakken ook, ik zit nu ook elke keer te denken; ik moet maar eens een leuke kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind al die hippe rugzakken zó leuk! Aangezien ik volgend jaar begin met studeren heb ik natuurlijk zééééér dringend een nieuwe, stevige tas nodig, dus dat lijkt me het ideale moment om zo'n rugzak te bestellen. :)

    BeantwoordenVerwijderen