Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Liedjes uit de oude doos

Oh yeah :)
Gisteren was ik liedjes aan het luisteren die ik een jaar geleden (niet helemaal uit de oude doos dus) vaak luisterde, zelfs meezong en waarvan ik de songtekst uit mijn hoofd kende. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het erg leuk vond om die oude liedjes weer te luisteren omdat er toch allemaal herinneringen naar boven kwamen. Oké nu klink ik als een oude vrouw die sinds jaren haar lievelingslied van de Beatles weer hoort...
Anyway vandaag deel ik deze liedjes. Misschien ken je er een of zelfs meerdere?



Dit lied is ongeveer een jaar oud en ik vind 'm nog steeds leuk! Lekker vrolijk en hij doet me erg denken aan de zomer :)


Ik denk dat heel veel mensen dit lied wel kennen. Ik ben fan van Taylor Swift en vind dit nummer een van haar beste liedjes. Dit lied staat ook op Taylor's album Red en die heb ik echt grijs gedraaid vorig jaar #sorrynotsorry


Ellie Goulding do I need to say more? Dit lied is de titel song van de film Now Is Good en ik vind het echt een ontzettend mooi liedje! 


Yaaay Ariana Grande! Dit lied vind ik onwijs leuk om af en toe weer eens te luisteren omdat hij lekker vrolijk is!


Weer een lied van Taylor Swift die jullie denk ik allemaal wel kennen. Ook van dit lied ben ik heel erg fan haha.


Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik dit lied altijd op de fiets van school naar huis luisterde vorig jaar.


Een suikerzoet liedje en een overblije Robbie Williams. Tsja van dit lied word je wel vrolijk!

Make today amazing!

love

1 opmerking: