Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Jelly shoes

Er zijn een aantal kledingstukken waar ik gemengde gevoelens bij heb. Zo ook bij de jelly shoes. Mijn mening over deze jelly shoes zijn zoals ik al zei erg gemengd. Aan de ene kant denk ik: ja! Eindelijk iets dat 'anders' is en niet zo heel veel mensen hebben, plus ze zijn best pretty, maar aan de andere kant denk ik: uuhhh laat maar zitten die jelly shoes. 

Misschien moet ik mezelf dwingen om uit de comfort zone te komen en een keer iets nieuws proberen zoals deze schoenen. Ondertussen blijf ik staren naar plaatjes van jelly shoes in de hoop dat ik ooit een paar aan mijn schoenencollectie durf toe te voegen, want stiekem zijn ze best leuk. 

Make today amazing!

love

3 opmerkingen:

  1. Haha die dat ik vroeger altijd aan als we naar zee gingen enzo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze niet allemaal mooi. Maar er zijn zeker stoere jelly shoes te koop!
    Vraag me alleen af of ze wel lekker zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken! Die witte vind ik dan nog wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen