Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

How to do: Fruitwater

Vandaag heb ik een how to do voor jullie. In dit artikel laat ik zien hoe je fruitwater kunt maken. Fruitwater is heel gemakkelijk te maken, super gezond en ook nog eens lekker. Je kunt variëren met de ingrediënten en het soort fruit dat je gebruikt om het fruitwater te maken. Ik heb gekozen voor citroen en kiwi omdat dat me we lekker leek. Ik heb een fles met alleen citroen gemaakt, maar ook een met kiwi en citroen.



Wat heb je nodig?
- (koolzuur)water. Ik heb gekozen voor water met bubbels omdat ik dat net iets lekkerder vind, maar je kunt natuurlijk ook gewoon water nemen.
- Citroen
- Kiwi
- 2 flessen. Dit kunnen gewoon plastic flessen zijn.
Hoeveel kiwi en citroen je nodig hebt hangt af van hoe sterk je de smaak wil hebben. Ik heb voor het fruitwater met alleen citroen 1,5 citroen gebruikt en voor het fruitwater met citroen en kiwi 1,5 citroen en 2 kiwi's.

Alleen citroen.
Als eerste giet je het (koolzuur)water in een fles en dan snijd je de 1,5 citroen in dunne schijfjes. Als je klaar bent doe je de schijfjes in de fles en klaar ben je!

Citroen en Kiwi.
Je giet weer als eerste het (koolzuur)water in een fles. Daarna snijd je de 1,5 citroen en 2 kiwi's in dunne schijfjes. Deze doe je in de fles en je hebt je fruitwater met citroen en kiwi.

Zoals ik al zei is het super makkelijk en leuk om te doen! Een tip is wel om het water een tijdje te laten staan als je klaar bent. Zo kan de smaak van de kiwi en citroen goed in het water trekken en proef je het fruit beter.
Het is ook leuk om het water niet in gewone plastic flessen te doen maar in van die flessen van glas die je gebruikt als je gaat picknicken. Super pretty!

Make your drink amazing!

love

5 opmerkingen:

  1. ooh wat lekker, en handig! Ik lust geen gewoon water dus dit ga ik proberen
    xx
    The Stylish Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensen uit mijn klas doen het ook! Ik heb nog aardbeien liggen, dus ik ga dat in mijn waterflesje doen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt heel leuk uit, ik ga het ook is proberen!

    BeantwoordenVerwijderen