Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Holland Outfit

Nederland doet het erg goed op het WK dus ik kon natuurlijk niet achterblijven met mijn oranje outfit na al die winsten. Vandaag deel ik welke outfit ik maandag droeg, toen Nederland (hoe kon het ook anders) won van Chili.






Oranje outfit
Shirt ModeMusthaves
Broek Forever 21
Schoenen Blackstone
Ketting ?
Horloge Cadeau

Ik vind het wel jammer dat ik nog geen mooie statement ketting heb. Anders had ik die bij deze outfit gedragen. Tijd om te shoppen dus!

Make today amazing!

love






4 opmerkingen:

  1. Leuk! Tenminste niet zo overdreven als al die oranje vlekken die je soms over straat ziet lopen haha. Ik kom niet verder dan oranje nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shirt! Ik had was 'm al tegen gekomen in de Fashionista :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat shirtje heb ik ook! Leuk is hij, ik baalde alleen een beetje van de hoge hals. Liefs, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen