Pagina's

zondag 8 juni 2014

FOTD

In dit artikel laat ik mijn face of the day zien. Ondanks dat dit een fashion en lifestyle blog is, vind ik het leuk om af en toe iets over beauty te schrijven. Zo ook vandaag dus. 
Ik laat zien wat ik gisteren allemaal op mijn gezicht smeerde. 






Gisteren ging ik voor een niet zo heel bijzondere make-up look. Als eerste gebruikte ik mijn nieuwe concealer waarmee ik meteen ruzie kreeg. Ik wilde hem namelijk uitproberen maar had geen idee hoe ik de concealer uit de stick moest krijgen. Ik wist wel dat ik aan de onderkant moest draaien, maar er kwam helemaal geen concealer uit het kwastje. Na lang draaien besloot ik maar eens op internet te kijken hoe het dan wel moest en daar stond dat je heel lang aan de onderkant moest draaien. En yaay na een halve eeuw draaien kon ik eindelijk mijn nieuwe aanwinst uitproberen. Zo heel tevreden ben ik niet over de concealer omdat hij niet zo goed dekt als ik had gehoopt.
Daarna deed ik mijn favoriete BB Cream op en deed ik mascara op mijn wimpers. Als laatste deed ik lipstick op. Dit is de lipstick waarover ik in mijn vorige wishlist schreef. Ik schreef toen dat ik hem binnenkort zou gaan kopen en dat heb ik gedaan. Ik ben er ontzettend blij mee! Ondanks dat de lipstick long lasting heet blijft hij niet goed zitten na een maaltijd etc. Maar voor de prijs die je ervoor betaald (2,29 euro) vind ik het een prima product.
Face
BB Cream  Garnier
Mascara maximum definition Essence
Concealer stay natural Essence
Essence Long Lasting Lipstick 13 love me Essence

Make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. My gorgeous best friend! Lysm x m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bloemetjes zijn echt mooi!
    Hahaha ruzie met de concealer, volgens mij hebben we dat allemaal wel eens gehad :p

    xx

    BeantwoordenVerwijderen