Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Favoriete accessoires

.
Accessoires kunnen je outfit echt afmaken en ook al draag ik nooit zoveel sieraden, ik hou er ontzettend van! Ik ben dan ook van plan om mijn sieraden collectie uit te breiden met meer statement kettingen en leuke ringen. Maar tot die tijd hou ik het bij mijn favoriete accessoires die ik in dit artikel aan jullie laat zien.


Ondanks dat deze ringen iets te groot zijn, draag ik ze graag. Vroeger droeg ik nooit ringen omdat ik het maar irritante en onhandige dingen vond. Tsja, vroeger was ik blijkbaar niet zo van de ringen. Maar nu vind ik ze geweldig!
Dit setje kocht ik een tijd geleden bij de Primark en ik heb totaal geen spijt van deze aankoop!

Deze haarclip kocht ik bij de H&M. Ik heb 'm nog niet zo lang maar ben er heel blij mee. Omdat ik vaak een staart in mijn haar draag was ik op zoek naar een leuk haaraccesoires en kwam uit bij deze haarclip. Zo heel vaak hem ik 'm nog niet gedragen, maar daar gaat zeker verandering in komen!

Oh wat heb ik deze leuke bandana van Claire's vaak gedragen afgelopen zomer! Deze behoort dus absoluut tot mijn favorieten!

Als laatste mijn horloge die jullie al heel vaak voorbij hebben zien komen. Dit horloge heb ik voor mijn verjaardag gekregen en is van het merk Girl Only. Er zitten hele schattige bloemetjes op het bandje en ook in de wijzerplaat zit een bloemetjesmotief. 
Onwijs handig en leuk!

Make today amazing!

love

P.s. Wat vinden jullie van het nieuwe lettertype? 









1 opmerking:

  1. Leuk die ringetjes :)
    Ik ben nieuw op je blog dus heb geen idee wat je oude lettertype was, maar vind deze iniedergeval leuk.

    BeantwoordenVerwijderen