Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

Blue Outfit

Outfit blue
Crop top New Look
High waisted short New look
Slip-ons Invito
Haarband Beautiful-Bijoux 

Dit shortje kwam ik tegen bij de webshop van New Look en vind hem zo schattig! Ik besloot om er een outfit mee te maken en dat is deze geworden. Misschien dat ik het shortje ga bestellen want ik vind 'm wel heel leuk!
Om eerlijk te zijn vond ik het best moeilijk om de print van het shortje te combineren, dus ik heb het vrij basic gehouden. Zelf ben ik ook fan van het haarbandje, pretty!

Geniet van jullie zaterdag <3

Make today amazing!

love

5 opmerkingen:

  1. Ah hele leuke oufit! En dat broekje wauw.. :]

    Liefs Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk shortje!
    Mooi gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heb je samengesteld!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk samengesteld, lijkt me perfect voor een festival!

    BeantwoordenVerwijderen