Pagina's

zondag 22 juni 2014

Bavaria Holándress

Eindelijk heb ik 'm: De Bavaria Holándress! En jawel hij brengt geluk want zoals iedereen weet doet Nederland het super goed op het WK (of komt dat succes toch door Van Persie en Robben?). Toen ik de reclame van Bavaria voor dit jurkje zag was ik verliefd. Ik moest en zou de Holándress hebben! Een probleem: ik ben 16 en mag dus geen alcohol kopen. Maar ik heb mijn paps en mams overgehaald en vorige week kon ik de jurk in mijn armen sluiten!

De Holándress is ontworpen door de Braziliaanse topontwerper Pedro Lourenço en is verkrijgbaar in de supermarkt in combinatie met zes blikken Bavaria pils of Bavaria 0.0%. De jurk kun je op twee verschillende manieren dragen. Door middel van een rits kun je het oranje jurkje veranderen in een Braziliaans feestmodel.



Ik ben helemaal klaar voor de volgende wedstrijd die we natuurlijk weer gaan winnen!

Make today amazing!

love

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen