Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Tuinbroek it is






Vandaag heb ik weer een nieuwe outfitpost voor jullie.
Gisteren kon ik eindelijk mijn nieuwe tuinbroek aan! Ik kon echt niet wachten om 'm aan te trekken en gisteren liet het weer het eindelijk toe. Ik besloot dit moment vast te leggen en maakte outfit foto's. Ik vind dat trouwens zo leuk om te doen!
Gisteren heb ik veel gewerkt aan m'n blog. Binnenkort komen er dus allemaal leuke artikelen online! Ik ben ook mijn eerste video aan het editen maar die komt pas later deze week online. Stay tuned :)

Tuinbroek New Yorker
Shirt Primark
Vest Forever 21
Horloge Cadeau
Ketting Primark
Gympen Dolcis
panty Hema

Make today amazing!

love



9 opmerkingen:

  1. Superleuke outfit en vooral het vest met de onderkant een soort van kantachtig. Supercute. Liefs,
    http://imkcool.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit je het je tuinbroek zo leuk gecombineerd!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige look! mooie top en gave cardigan! Ik ben echt fan van tuinbroeken!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuinbroeken zijn zo leuk he :D
    www.turnitinsideout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah super leuk! Ik wil er heel graag ook eentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik moet ook maar eens bij de New Yorker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen