Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Tag: Get to know me better

Ik zag deze tag voorbij komen bij Ragonda. Zij vulde de tag in om haar lezers meer over haarzelf te vertellen en dat is precies wat ik ook wil doen. Ik blog nu al een tijdje en vind het leuk om jullie wat meer te vertellen over mij.
Let's do this!

Geboortejaar? 
Ik ben geboren in 1998.

Hoe lang ben je? 
1.70

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?  
Aan de artikelen die ik vandaag ga schrijven haha.

Waar ben je op dit moment? 
In de huiskamer :)


Single/relatie? 
Single (ik denk nu meteen aan het lied Single Ladies van Beyonce)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: 
Oké dit vind ik echt de moeilijkste vraag maar ik denk dat ik mezelf het best omschrijf als ik zeg dat ik rustig, perfectionistisch en ambitieus ben.


Tumblr
Guy/girlcrush: 
Dat zijn er echt teveel maar ik zal het kort houden. Ellie Goulding, Ariana Grande, Taylor Swift en Jeremy Irvine.

Wat zou je op dit moment graag willen? 
Een laptop, een goede camera en een nooit-oprakend- shoptegoed bij Forever 21.

Wat is je doel in het leven? 
Een goede journaliste worden, een gezin hebben en dat mijn dierbaren en ikzelf gelukkig en gezond blijven.

Waar ben je bang voor? 
Slangen.

Heb je je rijbewijs?
Nee, maar die wil ik in de toekomst zeker halen!

Nagellak of lippenstift? 
Nagellak want ik erger me aan lippenstift.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente vind ik het mooist, maar mijn favoriet is toch echt wel de zomer. Gewoon omdat het dan lekker warm is en je zonder jas de deur uit kan.

Wil je ooit gaan trouwen?
Zeker!

Untitled | via Tumblr
Ben je een healthy-freak?
Ik eet graag fruit en groente en hou van sporten maar een healthy-freak ben ik niet. Gezond leven vind ik wel erg belangrijk.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Tsja de kleur...Ik denk dat het tussen kastanje bruin en donkerbruin inzit. Verder heb ik  halflang haar.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Dit is niet zo moeilijk. Een ananas shirt en een short met palmbomen. Of andersom dat mag ook haha.

Heb je tattoos?
Nope.

Heb je piercings?
Nee, maar wel gaatjes in mijn oren. 

Draag je een bril?
Ja en nee. Mijn ogen zijn slecht maar ik draag sinds kort nachtlenzen. Een tijdje geleden had ik lenzen voor overdag en toen droeg ik 's avonds nog wel mijn bril. Maar met mijn nachtlenzen zie ik de hele dag door goed en hoef ik dus geen bril te dragen.

🍕
Wat is jouw perfecte pizza?
PIZZAPIZZAPIZZAPIZZA. Sorry ik was even té enthousiast. Maar ik ga altijd voor een pizza Hawaii. 

Favoriete eten/drinken?
Kijk naar de vorige vraag en je zult achter het antwoord komen.

Wat is je favoriete parfum?
Ik vind veel parfums lekker en een favoriet heb ik niet. Sorry.


Wat is het laatste wat je kocht?
Mijn tuinbroek. Liefde gewoon.

Wat deed je vanochtend om 08.00 uur?
Slapen.

Favoriete ijsje?
Iets met fruit vind ik altijd lekker. En oh ja Ben&Jerry's niet te vergeten!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik sta meestal vroeg op en vind dat niet erg. Behalve voor school. Dan vind ik het ineens heel moeilijk om mijn bed te verlaten.

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben perfectionistisch en kan niet tegen rommel. 

Wat wil je op dit moment graag zien?
De Forever 21 in Amsterdam. Yes please.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop een succesvolle journaliste te zijn en op mezelf te wonen.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn voeten.

Ben je verlegen?
Ik was vroeger erg verlegen en nu is dat wat minder. Al vind ik het nog steeds moeilijk om nieuwe contacten te maken.

Heb je een accent?
Nee.

Zussen/broers?
2 broers.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
School, eten, bloggen, outfit foto's maken waarbij mensen me heel raar aanstaren, in het ov zitten, slapen en met vrienden afspreken.

Hopelijk hebben jullie nu een beter beeld van mij. Neem deze tag gerust over.

Make today amazing!

love

p.s. Morgen komt mijn eerste video online!









5 opmerkingen:

  1. Mooi ingevuld en leuke plaatjes tussen de vragen door :)
    Fijn weekend!
    X
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk beantwoord! Wat een leuke blog heb je!

    Liefs nailsbyfml
    nailsbyfml.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een volger bij hoor!

    Liefs, Helene
    http://dreamtobeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb ook een tuinbroek, heerlijk zijn die dingen!

    BeantwoordenVerwijderen