Pagina's

maandag 26 mei 2014

Tag: 15 Questions Nobody Asks

CLOUDS!
Opeens vind ik het heel leuk om tags in te vullen. Misschien komt dat omdat ik het leuk vind dat jullie wat meer over mij te weten komen via de tags die ik invul. Anyway, ik kwam deze tag tegen bij Ilah en vond 'm zo origineel dat ik besloot om ook de tag in te vullen.


Slaap je met je kast deur open of dicht?
Dicht want anders ga ik me echt ergeren. De deur van mijn kamer moet ook helemaal open zijn en mijn bureaustoel moet zo dicht mogelijk tegen mijn bureau aan staan. Hoe bedoel je perfectionistisch?

Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?
Vroeger wel maar nu niet meer. Ik gebruik die dingen toch niet en meestal krijg ik er vet haar van.

Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?
Ik slaap met mijn dekens laag anders krijg ik het super heet en ga ik hyperventileren. Niet echt hetgeen wat je wil als je gaat slapen.

Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?
Nee maar ik ben dat wel heel vaak van plan geweest. Don't worry! Ik ga het nooit doen want daar ben ik echt te pussy voor.

Gebruik je to do lijstjes?
Tijdens toetsweken wel want anders begin ik pas de dag van tevoren te leren voor een toets en krijg ik stress.

Heb je sproeten?
Ja in de zomer.

Untitled
Heb je ooit in het bos geplast?
Let's be honest. Ja ik heb weleens in het bos geplast. Maar toen was ik nog jong.

Wat is je lied van de week?

Hoe groot is jou bed?
Ik heb een eenpersoonsbed.

Waar erger je je aan?
Mensen die smakken. Daar krijg ik nou rillingen van.
pizza
Wat is je favoriete eten?
Ik ben min of meer getrouwd met pizza.

Kauw je op pennen en potloden?
Nee maar als ik mijn handen vol heb doe ik wel vaak mijn pen in mijn mond maar ik kauw er niet op.

Kijk je nog naar tekenfilms?
Ik bedenk me net dat ik helemaal nooit meer naar tekenfilms kijk. De laatste was denk ik Ice Age die op tv kwam.

Tel je je stappen als je loopt?
Nee daar ben ik iets te lui voor.

Dans je als er geen muziek is?
Ja als ik met vriendinnen ben doe ik dat best vaak haha. Meestal zet ik mezelf daar alleen maar mee voor schut. 

Wat vinden jullie van deze tag?

Make today amazing!

love

1 opmerking: