Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Shoplog Primark, New Yorker, Vero Moda

Afgelopen vrijdag was het weer tijd om mijn kledingkast aan te vullen. Ik ben o.a. naar de Primark en de New Yorker geweest om de nodige kleding in te slaan. Ik heb niet super veel gekocht, maar wel onwijs leuke dingen die ik heel graag wilde hebben.
Enjoy!




Crop top, New Yorker
Maxi skirt, Primark

Denim dungaree, New Yorker
(shirt met madeliefjes heb ik al lang en hoort dus niet bij deze shoplog, maar hij komt ook van de Primark)

Jurkje, Vero Moda

Schoenen met hak en kleine plateauzool, Primark

Zoals ik al schreef heb ik niet veel gekocht, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden :)

Make today amazing!

love








7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige dingen en maxirokken vind ik zo leuk, alleen ben te watje om het zelf te kopen. Liefs!
    http://imkcool.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen vooral die dungaree!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe dingen heb je gekocht! Ik ben verliefd op de kleur van de croptop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh super leuke aankopen heb je gedaan! Helemaal mijn stijl.
    Die tuinbroek is super leuk!
    xx

    lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wauw ik vind alles tof! Vooral de schoenen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De crop top en maxi skirt zijn favoriet! superleuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen