Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Need this in my life

Er zijn een aantal dingen die ik echt moet hebben en vandaag deel ik ze met jullie in deze wishlist :)

Een grijze of zwarte high waisted short omdat ik sinds kort erg fan ben van high waisted kleding. High waisted broeken zijn trouwens ook een goed excuus om crop tops in te slaan!

Ik heb heel snel een nieuwe camera nodig maar ze zijn zo duur :( De camera die ik nu heb werkt niet altijd even goed en maakt naar mijn mening geen mooie foto's. Tijd om even flink te sparen!


We blijven nog even in de elektrische apparatuur. Voor het bloggen heb ik ook een nieuwe laptop nodig. Ik gebruik nu die van mijn ouders en dat is niet altijd even handig. Tijd om nog meer te sparen.
Ik kan gewoon geen genoeg krijgen van crop tops #sorrynotsorry.


Een haarband met strikje vind ik zo schattig en ontzettend leuk en geeft een outfit net iets extra's.


Ik hoorde al veel goede verhalen over de Essence Long Lasting Lipstick 13 Love Me (een hele mond vol) en ben van plan om hem binnenkort te kopen. Ik ben verliefd op de kleur maar vind het best spannend om deze lipstick te gaan gebruiken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst niet zo'n fan was van lipstick omdat ik het maar plakkerig spul vond etc. maar ik denk daar nu toch anders over. Stiekem vind ik het nu juist best tof haha.

Make today amazing!

love

p.s. Rechtsboven op de pagina zie je een poll staan. Hierin stel ik de vraag wat jullie van de naam maketodayamazing vinden en kun je dus stemmen op wat jij van de naam vindt.

1 opmerking:

  1. Oh die crop top is really nice! Leuke wish-list heb je :). Ik zal je poll ook nog even invullen. Maar ik vind het een leuke naam iig.

    BeantwoordenVerwijderen