Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Mini shoplog

Pink flowers^^ | via Tumblr
Pfoe wat was dit een drukke week! School, werk en natuurlijk bloggen. Van dat laatste is de afgelopen week niet veel gekomen. Sorry daarvoor! Ik had beter moeten plannen en vooruit moeten denken maar dat heb ik niet gedaan. Deze week ga ik weer volop aan de slag met bloggen want ik merk dat ik het toch wel mis als ik een tijdje niet zoveel tijd aan maketodayamazing besteed. 
Vanmiddag had ik met een paar vriendinnen afgesproken. De bedoeling was eigenlijk om niet te gaan shoppen maar we zijn toch vrouwen hè. Ik heb niet heel veel gekocht maar ik wil het toch met jullie delen.

Ik hou echt van shirts met daarop statement teksten. Vandaar ook dat ik dit shirt kocht haha. Hij is van Vero Moda en kostte 6,50 euro. Dit is maat M en dat is eigenlijk iets te groot voor mij maar ik hou wel van kledingstukken die een beetje oversized zijn.

Dit armbandje hebben de vriendinnen met wie ik ging ook en het staat voor onze vriendschap. Een Vriendschapsarmbandje dus haha. De armbandjes zitten in pakjes van twee en kosten 80 cent per pakje.

Dit topje kwam ik tegen bij de Action en ik vond 'm zo leuk! Dit is de eerste keer dat ik kleding koop bij de Action en ik verwacht niet dat de kwaliteit heel goed is of zo maar ik vond de print op dit topje onwijs gaaf. En voor de 4 euro die hij kostte kon ik 'm niet laten liggen. #sorrynotsorry

Make today amazing!

love

2 opmerkingen: