Pagina's

woensdag 7 mei 2014

Mijn favoriete Nederlandse bloggers

Hier is een lijstje van mijn favoriete Nederlandse bloggers.

Untitled-1
Ik volg Jiami van lifesplash.nl sinds ongeveer een half jaar en ik vind haar echt geweldig! Voornamelijk lees ik haar fashion artikelen omdat haar kledingstijl mij aanspreekt. Haar foto's zijn van zulke goede kwaliteit en de belichting is zo mooi dat het kijken naar het foto's opzich al een feest is.

IMG_2714
Diana van disfordazzle.nl volg ik voor haar video's en fashion artikelen. Haar stijl is net iets anders dan die van mij, maar toch vind ik dat van haar super tof. Diana als persoon vind ik super grappig, vandaar ook dat ik haar video's vaak bekijk. Ik volg haar nog niet zo lang dus er zijn nog zoveel video's van haar die ik moet bekijken. Laughter guaranteed.

Forever21 opening shoplog
Teske volg ik van al deze bloggers het langst. Ik kwam via haar YouTube kanaal op haar blog en vond het meteen leuk. Ik heb niet zoveel met beauty, maar vind haar video's altijd leuk om te kijken. 

De naam Fashiable.nl, de blog van Nanne, vind ik echt heel leuk gevonden. De naam is een door Nanne zelf verzonnen afkorting van Fashionable. De schrijfstijl van Nanne vind ik zo leuk!
Ook haar outfit foto's zien er altijd gaaf uit. Verder vind ik de lay-out van haar blog erg mooi omdat het rustig en overzichtelijk is.

Make today amazing!

love



4 opmerkingen:

  1. Ik vind Teske echt geweldig! Ik volg de eerste 3 meiden alle 3 op youtube en vind ze leuk, maar ik vind Teske gewoon zo een heerlijke persoonlijkheid hebben.

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Ik hoop dat je mij daar ooit aan toevoegt.

    XO Terry
    www.terrycouture.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke lijst.! ik volg diana ook, haar filmpjes zijn superleuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Behalve fashiable.nl volg ik allemaal ook! Ik ga snel een kijkje nemen dan!

    BeantwoordenVerwijderen