Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

May musthaves

vlep.pl - proste wrzucanie zdjęć do internetu

De lente in Nederland is raar. De ene dag kun je een jurkje zonder panty aan en de volgende dag loop je in je sweater door de stad. Maar in mei wordt het weer wat constanter en hopelijk gaat de temperatuur ook omhoog. 
Ik zeg tijd voor een nieuwe garderobe waar de nodige musthaves bij horen!

...
Een lang warm vest is handig voor als het wat kouder is. Zo kun je toch je zomerse kleding aan, maar verander je niet meteen in een ijsklont.

Untitled
Simpele gympen, als All Stars,  zijn echt een musthave voor de lente. Ze passen onder bijna elke outfit en zijn niet warm aan je voeten (tenzij er bont in zit maar daar gaan we niet vanuit).
Verder zijn ze ook nog erg praktisch omdat je ze snel uit kan 'schoppen'. Ik bedoel wie wil er nou tijdens het shoppen een kwartier bezig zijn met zijn schoenen aan- en uitdoen? Juist ja. Niemand.

Pretty
Ik schreef al best vaak over de maxi skirts, maar ik vind ze gewoon zo onwijs leuk! Als je er eentje hebt met een wat dikkere stof kun je 'm aan op een koude lentedag zonder er meteen heel winters uit te zien. Maar heb je er een met een dunne stof, dan kun je hem natuurlijk ook in de zomer dragen. Een echte musthave dus!

$_$
Een perfect accessoires voor een festival is de flower crown. Hoe groter hoe beter. Maar durf je het niet aan om meteen een heel boeket in je haar te planten, dan zijn er genoeg leuke en vooral kleinere varianten om uit te kiezen.

make today amazing!

love




1 opmerking:

  1. Tof! Ik heb ook een musthaves op mijn blog, toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen