Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Five Favourites #1

Dit zijn mijn random five favourites van de afgelopen tijd.


Ik hou echt heel erg veel van thee. Ik ben echt tea addicted en drink het dan ook (bijna) elke dag. Ik drink trouwens ook graag koffie, maar dat doe ik niet zo vaak. Mijn mok is van Blond Amsterdam en is echt HUGE. Perfect voor een theeleut dus. Er staat op 'a cup of sunshine' en zo denk ik precies over thee.

Zeg hallo tegen mijn bandana! Deze heb ik trouwens in op de eerste foto van dit artikel. Ik kocht 'm vorig jaar bij Claire's. Toen ik op vakantie was heb ik hem vaak gedragen. Hij zit lekker en is erg handig om je haar uit je gezicht te houden. Ik gebruik 'm niet alleen als haarband, maar ook als soort elastiek om mijn knot heen (zoals je kunt zien op de eerste foto van dit artikel).
Vooral de bloemenprint vind ik erg leuk. Lekker zomers en een echte eyecatcher voor in je haar.

Mijn schoenen van Blackstone draag ik super vaak. Ik heb best moeilijke voeten (ik loop naar binnen en heb smalle voeten) en daarom moet ik altijd goede en vooral stevige schoenen dragen. Dit paar kocht ik vorig jaar en ik vind ze nog steeds super lekker lopen. Ze zijn erg stevig en zijn een beetje beige van kleur. 

Mijn favoriete film op dit moment is Catching Fire, het tweede deel van The Hunger Games serie. Hij kwam vorig jaar al uit, maar blijft echt mijn favoriete film. Misschien verandert dit als ik de film Divergent heb gezien. Wie weet. Maar op dit moment zijn Katniss en Peeta nog mijn favorieten.

Mode tijdschriften lezen is één van mijn favoriete bezigheden. Het tijdschrift dat ik hier 'lees' is de Fashionista waar ik een abonnement op heb. Het is eigenlijk een fashion én lifestyle tijdschrift, maar ik lees het vooral voor de fashion die erin staat. 
Echt een favoriet tijdschrift heb ik niet. Er is zoveel keus dat ik echt niet kan kiezen!

make today amazing!

love

naar een idee van Jiami






3 opmerkingen:

  1. Catching fire. Liefde voor die film. Ahhh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor zóveel over The Hunger Games, maar ik heb de films/boeken nog nooit gezien/gelezen.. Toch maar eens een keertje doen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om te zien! Misschien moet ik toch maar eens de Hunger Games gaan kijken..
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen