Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Fairy tale tag

Bitch please☆
Voor vandaag vulde ik de fairy tale tag in, want wie is er nou niet opgegroeid met Pinokkio, Rapunzel en Peter Pan?

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Het ligt aan het weer. In de zomer ben ik maar al te graag buiten, maar in de winter blijf ik toch liever binnen. Lekker cliché hè?

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Als iemand mij iets geks vertelt geloof ik het ongeveer 5 seconden en daarna begint mijn gezonde verstand op te komen. Dus nee ik ben niet makkelijk voor de gek te houden.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ik heb twee broers en met hen heb ik een goede band. Vroeger wilde ik altijd een zusje maar ik ben van mening veranderd. Ik ben blij met mijn twee broers en zou ze voor geen goud willen ruilen. Ook niet voor een zusje.


never to old for this shit
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Respect voor anderen, vriendelijkheid en passie voor wat diegene doet.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Mensen die smakken tijdens het eten. Ik kan me daar zo aan ergeren!

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Er staan niet zoveel planten in ons huis maar wel veel bloemen. 

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Helaas ben ik allergisch voor dieren met haar en houd ik het bij mijn goudvis. Haar naam is trouwens Oceeanis - Santiago.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben soms té perfectionistische en wil dan dat alles goed is gereld en gedaan. Dit bezorgt me vaak stress.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik wil echt nog eens een keer op een grote reis.


Untitled
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Hier bestaat toch een site voor? Ik ga het even opzoeken.
Mijn mentale leeftijd is 22 en mijn echte leeftijd 16.. Ik vraag me sterk af of ik dit als compliment moet zien of niet.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Van mijn overleden oma heb ik ooit een ketting gekregen die zij van haar eerste salaris heeft gekocht. Deze ketting heeft heel veel waarde voor mij. Ik ben zelfs zo bang om hem te verliezen dat ik 'm 1 keer per jaar tijdens kerst draag.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik haal het liefst het uiterste uit een dag. Dat betekent niet dat ik niet kan ontspannen. In tegendeel. Ik vind het heerlijk om in het zonnetje een tijdschrift/boek te lezen!

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Eerlijk. Ik ben niet zo'n feestbeest. Ik vind het gezellig om met vriendinnen iets te doen maar feestjes zijn niet zo mijn ding.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ik ben deze blog begonnen om mijn passie voor mode te delen dus dat verklaart al een hoop haha. Het maakt mij niet zoveel uit hoe anderen over mijn kleding denken, als ik me er maar gelukkig en comfortabel in voel.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Redelijk.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Een beetje. Dingen uit het nieuws bijvoorbeeld raken me soms wel maar ik zal niet zo snel huilen bij een film.

Make today amazing!

love

p.s. sorry dat de artikelelen soms laat in de middag online komen. Dit heeft met school te maken. Hopelijk vinden jullie dit niet erg :)

1 opmerking: