Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Dingen waar ik blij van word

motivation
Het is soms heel moeilijk om positief te zijn, vooral als alles tegen zit. Maar gelukkig zijn er altijd wel dingen die je opfleuren en waar je dan weer vrolijk van wordt. Vandaag deel ik de dingen die mij blij maken.

Het moment dat je lang verwachte pakje met daarin je online bestelde kleding, schoenen or whatever binnenkomt. Pure Euforie.

Het hele jaar kijk ik uit naar de dag waarop ik in het vliegtuig stap en op weg ga naar een zonnig land. Als ik daaraan denk word ik spontaan vrolijk. Dus ik weet wat me te doen staat als ik weer eens in een uber chagrijnige bui ben.

Ik word zo blij van bloggen! Outfit foto's maken, artikelen schrijven en zien dat mijn blog elke dag weer meer lezers heeft. Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en de lieve reacties <3
Het regen tikt op het raam en ik zit warm binnen een boek te lezen (uiteraard met een stuk chocolade). Niks beters dan dat toch? Van dit boek komt trouwens binnenkort een review online!


Als laatste een lied waar ik op dit moment graag naar luister. Vroeger vond ik de liedjes van coldplay niet zo leuk maar ik ben van mening veranderd. Dit lied vind ik ontzettend mooi en luister en graag naar.

Ik wens jullie veel geluk en positiviteit toe vandaag!

Make today amazing!

love


3 opmerkingen:

  1. Oh, ja ik ken dat gevoel helemaal als een pakketje binnenkomt die je besteld hebt! Daar wordt ik ook altijd zo blij van!
    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Wel grappig dat ik tegenwoordig Coldplay niets meer vind en juist vroeger een leuke band vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaaayyy dat liedje is echt heel leuk ! :)

    BeantwoordenVerwijderen