Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Airplane outfit + playlist

we're fly in the summer sky❤️♥
Binnenkort ga ik naar Italië. Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten tot ik (weer) naar Venetië en andere steden in Italië ga. Ik ga met het vliegtuig en dat betekent dus dat ik mezelf 2 uur lang zittend moet vermaken. Maar met goede muziek en een comfy outfit kom je al een ver eind.
In dit artikel deel ik mijn airplane playlist en outfit met jullie. Natuurlijk kan het zijn dat jij een hele andere muziekstijl hebt en de mijne verschrikkelijk vind, maar je bent altijd vrij om je mening te hebben en die ook te geven :)



Ja ik ben fan van Ellie Goulding. Vandaar dat er zoveel liedjes van haar op de playlist staan. Het 4e nummer is van de nieuwe reclame van WNF. Ik vind het zo'n mooi lied dat ik het wel moest shazammen (is dat eigenlijk wel een werkwoord? haha)




Ik heb gekozen voor een crop top, een rokje en een vestje. De crop top zagen jullie al eens eerder voorbij komen. Onder het rokje draag ik een grijze panty. Zo heb ik het niet koud in het vliegtuig en als het in Italië warm is (I hope so) kan ik de panty uitdoen :)
Omdat het in het vliegtuig koud kan zijn heb ik een roze vestje aan. De outfit opzich is erg zwart en er zit weinig kleur in. Met het vestje heb ik er toch een beetje kleur in gebracht.

Dat ik naar Italië ga betekent helaas wel dat er volgende week van maandag tot en met vrijdag geen blogposts komen. Don't worry! Ik kom terug en hopelijk met veel inspiratie voor het schrijven van nieuwe artikelen.

Crop top The Sting
Rokje H&M
Vestje H&M
Horloge Cadeau
Armbandje H&M

Make today amazing!

love






7 opmerkingen:

  1. Oeh wat een leuke playlist! En je topje is echt ontzettend leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt helemaal veliefd op je topje. Jammer dat ze mij niet staan.
    http://beautyocean.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier in Italië, geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! &Wat heb je een leuke blog. Veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je naar Italië gaat! En een erg leuke playlist!

    Liefs Marjolein
    www.blogbymerdjelin.nl

    BeantwoordenVerwijderen