Pagina's

zondag 11 mei 2014

4 lente outfits


Yaay mijn eerste video! Ik heb voor deze video 4 outfits gemaakt die je kunt dragen in de lente. Omdat het in de lente erg warm maar ook erg koud kan zijn is de ene outfit wat zomerser dan de ander. 
Hopelijk vinden jullie de video leuk :)
Als je de video niet kunt bekijken klik dan hier.

Outfit 1
Maxi rok Primark
Crop top New Yorker
Horloge Cadeau
Ketting Cadeau
Ringen Primark

Outfit 2
High waisted short New Yorker
Topje H&M
Vest H&M
Horloge Cadeau


Outfit 3
Tuinbroek New Yorker
Shirt Primark
Vest Forever 21
Horloge Cadeau

Outfit 4
Shirt Esprit
Broek Vero Moda
Horloge Cadeau

Make today amazing!

love

Voor degene die het nog niet wisten komen er vanaf morgen tot en met vrijdag geen artikelen online omdat ik naar Italië ga! Zaterdag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie.

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfits! Vooral die combinatie van streepjes en dat truinbroekje met bloemtjesshirt vind ik tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk datje filmpjes maakt ! Hele toffe outfits, vind ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Outfit 3 is zooo tof! Waar is dat geweldige vestje van?! ♥

    BeantwoordenVerwijderen