Pagina's

donderdag 22 mei 2014

1 skater skirt 4 outfits

Dat ik fan ben van skater skirts wisten jullie al. In dit artikel laat ik jullie dan ook 4 outfits zien met een basic skater skirt.
Deze zwarte skater skirt heb ik gekocht bij H&M voor 14,95 euro.


De eerste outfit is er eentje met een witte top waar 'LA city of angels' op staat. Deze top komt van Scooter. Hij heeft van die grote armgaten en is een beetje doorschijnend. Deze outfit is een mix van stoer en schattig. De skater skirt zelf is natuurlijk meisjesachtig, maar de stoere top maakt de outfit net ietsje stoerder. 
Alle tops/shirt/blouses etc. die ik boven een skater skirt draag stop ik altijd in de rok. 

Deze tweede outfit is erg donker. Ik vind het zelf erg leuk om een skater skirt te combineren met een shirt waar een print opstaat,  vandaar deze outfit. Zelf vind ik 'm iets té donker en zou ik de outfit opfleuren met gekleurde schoenen en sieraden. Het shirt komt van Primark.

In deze outfit heb ik de skirt met een streepjes shirt gecombineerd. Deze outfit vind ik Frans achtig door de streepjes. Om de outfit wat leuker te maken heb ik er een ketting bij gedaan. Het shirt en de ketting komen allebei van H&M.

(Bij de bovenste foto ging iets mis met de belichting. Dit zag ik later pas :(. Sorry!) 
Deze crop top zagen jullie al eens vaker voorbij komen. Deze vierde outfit is vrij basic en daarom heb ik er weer een ketting bij gedaan die ik bij Primark heb gekocht. De blauwe kleur van de crop top vind ik heel mooi staan bij het zwart. 

Make today amazing!

love



1 opmerking: