Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Wishlist april

Als ik op internet zit bekijk ik vaak kledingplaatjes of surf ik (automatisch) naar leuke webshops als boohoo.com . Het enige nadeel hiervan is dat ik er altijd zo hebberig van word! 
Crop tops, skater skirts en high waisted shorts ik kan er geen genoeg van krijgen.
Daarom heb ik een wishlist gemaakt. Hierop staat alles wat ik absoluut wil hebben en zeker van plan ben om (ooit) te kopen.
Veel plezier met het bekijken van mijn wishlist!

Het eerste item dat ik graag zou willen is de maxi skirt. Hierover heb ik al eens een artikel geschreven. Ik schreef hier dat ik de maxi skirt eerst eigenlijk helemaal niet zo leuk vond, maar dat ik er stiekem verliefd op ben geworden.
Ik ben zeker van plan om de maxi skirt te kopen!
Navy chiffon maxi skirt

Het tweede item is een basic crop top voor bij de maxi skirt die ik van plan ben te kopen. Ook bij de crop top had ik zo mijn bedenkingen. Ik vond de 'naveltruitjes' maar ordinair en totaal niet bij mij passen. Totdat ik in de Sting een crop top tegenkwam met madeliefjes erop. Ik ben helemaal verliefd op de madeliefjes trend en begin echt een verslaving te ontwikkelen (but who cares). Ik besloot de crop top maar eens te proberen en zette al mijn vooroordelen opzij.
En.....ik vond 'm geweldig! Ik ben nog steeds wel van mening dat de crop top wel goed gestyled moet worden om het ordinaire effect te vermijden, maar ik ben zeker fan!
Een crop top heb ik dus al, maar hij is niet basic. Daarom wil ik een crop top die wel basic is en die te combineren is met een maxi skirt.
Ik ben van plan om een witte of blauwe top te kopen bij H&M of boohoo.com maar er zijn natuurlijk nog meer winkels waar basic crop tops te koop zijn.

Peach  
Mandy๐ŸŽ€
Als derde staat een statement ketting op mijn wishlist. Ik vind dat deze kettingen een outfit echt af kunnen maken en staan daarom ook zeker op mijn list.
Ik heb niet echt een voorkeur voor een kleur, als het maar een echt statement is ;)
Statement.

Accessories

Een setje leuke ringen mag ook zeker niet ontbreken op mijn wishlist! Leuke accessoires om een outfit net wat extras te geven.
Ik ben niet van plan om veel geld uit te geven aan de ringen dus ik hoop dat er bij de Primark leuke setjes te vinden zijn.
๐ŸŽ€๐Ÿ’๐Ÿ”

 ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’

Dit is de wishlist van april, maar mezelf kennende komen er zeker nog meer items bij.

make today amazing!

love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten