Pagina's

dinsdag 29 april 2014

What's on my nails? + kleine review

 In deze blogpost heb ik een kleine review voor jullie. Ik heb de afgelopen dagen een mintgroene nagellak van Catrice op gehad en vandaag vertel ik jullie wat mijn mening daarover is.


Het gaat om de mintgroene lak van Catrice. De kleur is niet zo goed thuis te brengen, maar ik vind de kleur het meest op mintgroen lijken (excuses als het een andere kleur is. Natuurlijk mag je de echte kleur in je reactie achterlaten).
Hij kostte rond de 3 euro en ik heb 'm bij Kruidvat gekocht.

De lak heb ik een week op gehad en na een week zagen al mijn nagels er ongeveer zo uit.



De lak begon al aardig te chippen zoals je op deze foto kunt zien. Hier heb ik overigens 2 laagjes op omdat de lak met 1 laag niet goed dekte. Als ik kijk naar de prijs kwaliteit verhouding vind ik deze redelijk goed. Je betaalt er weleens waar rond de 3 euro voor maar de lak is nog netjes na 4 dagen. Na 5 dagen begon de lak echt heel erg te chippen en was het eigenlijk niet meer 'draagbaar'. Ik heb in de tijd dat ik de lak op had geregeld mijn handen gewassen etc. om te kijken of de lak deze proef zou doorstaan. Omdat hij best lang netjes bleef zitten geef ik de nagellak het cijfer 7. 




De kwaliteit van de foto's zijn niet erg goed. Dit komt omdat mijn camera een beetje raar deed en weigerde om goed te focussen en goede, scherpe foto's te maken. Ik hoop dat dit niet erg 
erg storend is. Ik beloof dat de foto's de volgende keer beter zijn!

make today amazing

love



2 opmerkingen:

  1. Catrice nagellakjes zijn toch altijd zo fijn :) Mooie kleur ook!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel echt leuke nagellak, alleen jammer dat hij zo snel chipt. Catrice is qua nagellak niet echt top. Maarja, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen