Pagina's

zaterdag 26 april 2014

What's in my bag?

Hallo!

Vandaag laat ik zien wat er allemaal in mijn tas zit. Net als (de meesten van) jullie ga ik 5 dagen per week naar school. En ja dan moet er wel het een en ander in je tas zitten.
In dit artikel laat ik dus aan jullie zien wat ik allemaal mee sjouw.




Dit is mijn tas. Hij is heel praktisch omdat er verschillende vakjes in zitten. Aan de binnenkant zit ook nog een leuk patroontje. Helaas is mijn tas kapot zoals je al kunt zien; het linker ringetje is los en de rits had ik al vrij snel gesloopt waardoor hij niet meer dicht kan. Desondanks blijf ik 'm elke dag gebruiken, al moet ik wel oppassen als het regent.


Zonder mijn lipbalsem van het merk Blistex ga ik de deur niet uit! Ik heb vrij droge lippen dus Blistex is een echte must voor mij. Verder zien jullie hier zakdoekjes, ik gebruik het niet vaak maar het is altijd handig.
En ja het spiegeltje spreekt voor zich toch? Ik ben zelf nooit in Rome geweest maar mijn broer heeft het spiegeltje voor me meegenomen toen hij daar een was.


Schoolboeken, een agenda en een etui van het merk PIP. Dit spreekt ook voor zich toch?


 Ik ga altijd met de bus naar school dus heb ik mijn ov-kaart nodig. Het pasje daaronder is mijn schoolpas. Bij mij op school werken de kluisjes met je pas die je dan voor een soort scanner moet houden en dan gaat je kluisje open. Zonder mijn schoolpas zou ik dus niet bij mijn boeken kunnen die in mijn kluisje liggen. Niet vergeten dus!
Rechts ligt mijn portemonnee. Ik heb hem ongeveer 2 jaar geleden in Engeland gekocht en ook hier zitten pasjes in, bijvoorbeeld mijn id-kaart. Verder zit er ook wat kleingeld in.


Sleutels zijn natuurlijk ook erg belangrijk. Zonder ze zou ik mijn huis na een schooldag niet in kunnen komen en als er dan ook nog eens niemand thuis is.....tsja dan moet ik wachten. Handiger is dus dat ze standaard in mijn tas zitten.
Zoals ik al zei ga ik elke dag met de bus naar school en vaak wil ik dan wat muziek luisteren dus zitten ook mijn oortjes standaard in mijn tas.


Een make-up tasje met wat kleine dingetjes erin en deodorant. Allebei super handig!

Make today amazing!

love









5 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen aha (': Ik heb echt bijna hetzelfde in mijn schooltas zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik heb ook altijd dezelfde soort dingen in mijn tas; en zakdoekjes, flesje water en pen en papier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof zo in foto-vorm!
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n artikel! In mijn tas vind je bijna hetzelfde, haha.
    xoxo

    http://www.girlsstaystylish.nl

    (Misschien een tip; verander bij je instellingen dat mensen ook kunnen reageren met naam en URL, dat is superhandig (:. )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het altijd leuk om te lezen! Weer een top artikel!

    BeantwoordenVerwijderen