Pagina's

vrijdag 25 april 2014

OOTD

Heey!




















Vandaag ben ik met mijn beste vriendin de natuur in gegaan om outfit foto's te maken van onze OOTD. Mijn vriendin heeft alle foto's van mij gemaakt dus de credits gaan naar haar. Ik vond haar outfit ook zo tof dat ook haar OOTD in dit artikel staat.
Onafhankelijk van elkaar hadden we allebei zwart en grijs aan. Een beetje saai misschien, maar ik wilde graag onze outfits delen omdat ik ze toch wel erg leuk vind.
Hier komen ze!


Eerst is dit de outfit van Marit.







broek Rotterdamse markt
shirt New Yorker
topje H&M
schoenen onbekende winkel in Rotterdam

En nu mijn eigen OOTD







broek Forever 21
shirt H&M
schoenen Dolcis
horloge cadeau
ringen Primark
zonnebril H&M

Make today amazing!

love






2 opmerkingen:

  1. Toffe outfits :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit meiden! En mooie nagellak heb je op de laatste foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen