Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Inspiration: de maxi skirt


Een item dat zeker op mijn wishlist staat is de maxi skirt. Ik zag ‘m al vaak voorbij komen op sites als weheartit.com . Eerst vond ik de maxi skirt maar niks en zou ik hem nooit dragen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er stiekem verliefd op ben geworden. De leuke outfits die je ermee kunt maken zorgen er al voor dat ik de maxi skirt echt wil hebben. Verder kun je de skirt tijdens veel gelegenheden dragen, zoals op een feestje, een zomerdag of een city trip. Vandaar ook dat ik wat inspiratie wil delen om de maxi skirt te dragen.

De maxi skirt kun je combineren met bijvoorbeeld een crop top, zoals op deze foto.
X | via Tumblr
Ook kun je hem combineren met een blouse.Mint
M Loves M
De makkelijkste manier is natuurlijk een leuke top. Ik zou er persoonlijk wel een eyecatcher bijdoen, bijvoorbeeld een leuke sjaal of een statementkettingMaxi.
In de winter is de skirt te combineren met een (dunne) sweater zoals Jiami vanlifesplash.nl hier draagt.HOW TO STYLE | 1 maxi skirt, 5 outfits

Make today amazing!
love

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen