Pagina's

zondag 27 april 2014

Forever 21 haar accessoires



Vorige week is de eerste Forever 21 winkel in Nederland geopend. Hij staat in onze hoofdstad Amsterdam aan het Rokin Plaza.
De Forever 21 is echt mijn favoriete winkel. Er is zoveel kleding te vinden in allerlei soorten stijlen. Verder is het goedkoop en is de kwaliteit naar verhouding goed. Ik ben dus ook zeker van plan om binnenkort een kijkje te nemen. Om alvast in de stemming te komen besloot ik naar de webshop van de winkel te gaan. Toen ik er een beetje aan het rondkijken was zag ik dat de Forever 21 zoveel haar accessoires heeft . En wauw! Super leuke accessoires voor in je haar voor weinig geld.
Ik heb mijn favoriete items op een rij gezet.



3.90 euro

3,90 euro

2,90 euro
3,90 euro
3,90 euro



3,90 euro
4,90 euro

3,90 euro




Alle accessoires kun je vinden bij Forever 21 hair accessoires op de webshop van Forever 21.

Make today amazing!

love








2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Forever 21 is zo tof :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen