Pagina's

woensdag 30 april 2014

Denim dungarees

Untitled
Ik liet 'm in het inspiration: summer outfits artikel al zien: de dungarees. Vroeger had je er misschien een haat-verhouding mee, maar nu is hij weer helemaal terug. Natuurlijk wel op een stylishe manier.


Ik denk dat ik maar eens opzoek moet gaan naar zo'n dungaree, want ik vind 'm eigenlijk best leuk. Ik moet alleen nog even kijken hoe snel ik mijn perfecte dungaree kan vinden, want ik heb van veel mensen gehoord dat het veel tijd en moeite kost om de (voor jou) perfecte dungaree te vinden. Ik moet trouwens überhaupt nog zien of ik de dungaree mooi blijf vinden als ik er eenmaal een aan heb gehad en of ik er niet alsnog een haat-verhouding mee krijg. Maar in dit artikel wil ik jullie laten zien hoe leuk de dungaree is en inspiratie geven hoe je 'm kunt stylen.



make today amazing!

love















5 opmerkingen:

  1. Zoo gaaf! Kan niet wachten om de mijne weer te dragen!
    www.turnitinsideout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hele leuke denim dungaree bij levi's gekocht ooit, hij is echt geweldig, kan inderdaad niet wachten om hem te dragen. Die van mij was wel echt veel te overprized, maar ik heb het geld eruit opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze zo leuk ! ik zoek al zo lang een leuke ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zou het zelf nooit dragen, maar vind het er wel leuk uit zien :)

    groetjes. http://dazzlingdots.webly.com

    BeantwoordenVerwijderen