Pagina's

woensdag 23 april 2014

1 crop top 4 outfits

Heey allemaal!

Ik heb weer wat outfit inspiratie met deze keer de crop top. Ik vind crop tops zo leuk! Op dit moment heb ik er maar eentje maar ik wil er graag meer! (vrouwen hebben nooit teveel kleding)
Ik heb 4 outfits gemaakt met 1 crop top.


Dit is de top waarmee ik dus 4 outfits heb samengesteld. Ik heb hem bij de The Sting gekocht.


























De eerste outfit is erg simpel. Ik draag hier bij de crop top een high waisted short. Deze outfit is comfy en dus

geschikt voor bijvoorbeeld een shopdag of een luie zomerdag. Ik vind deze outfit leuk maar sommige mensen zullen hem misschien te basic vinden. Om de outfit wat spannender te maken kun je er (kleurige) sieraden bij dragen.


























Ook al lijkt deze outfit heel erg op de vorige, ik vind hem toch erg tof. Bij de top en de short heb ik een lang vest aangetrokken. Dit maakt de outfit geschikt voor een koele avond of een bewolkte zomerdag.
Met een paar converse gympen is deze outfit ook handig voor een city trip.
























Voor mensen die van kleur houden is outfit 3 een goede. Ik draag hier een oranje skater skirt en ook heb een paar ringen om (helaas zijn ze niet goed te zien :( ). Ik ben helemaal weg van skater skirts LOVE IT!
Omdat de andere outfits vrij basic zijn heb ik er bij deze outfit voor gekozen om uit te pakken. Lekker veel kleur en dus vrolijk. Laat de zomer maar komen!


























De laatste outfit heeft weinig kleur. Zwart en grijs. Erg saai maar dat zorgt er wel voor dat de madeliefjes op de crop top echt opvallen.
Ik heb mijn broek iets hoger opgetrokken dan dat ik normaal doe anders zag je mijn hele buik en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om dezelfde reden zou ik deze outfit niet snel naar school dragen.
Om de outfit minder saai te maken heb ik mijn broek aan de onderkant opgerold zodat het een enkelbroek werd en heb ik een ring om. Een paar bootschoenen zouden het geheel helemaal af maken.



























Dit zijn 4 manieren hoe je de crop top kunt stylen, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer!

Hier is nog een lijst met waar de kleding die ik draag vandaan komt.

Outfit 1.
crop top The Sting 
high waisted short New Yorker

Outfit 2.
crop top The Sting 

high waisted short New Yorker
vest Forever 21

Outfit 3.
crop top The Sting
skater skirt Boohoo
ringen Primark

Outfit 4.
crop top The Sting
broek Forever 21
ring Primark

Make today amazing!

love


6 opmerkingen:

  1. Ah, leuk artikel! Mooie outfits heb je samengesteld, vooral de tweede zou ik zo aantrekken!

    Liefs,
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je crop top is echt super leuk! Ik vind je eerste outfit het leukst! Gewoon heel simpel maar wel heel mooi!
    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je top is heel mooi vind ik, het bloemendetail maakt 'm af. De laatste twee outfits zijn mijn favoriet. Leuk rokje heb je aan bij de 3e outfit trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Echt een prachtige outfit :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah superleuk! ik zag hem ook hangen alleen croptop past niet echt goed bij mij haha. Maar je schrijft echt superleuk! Ik volg je via bloglovin. Liefss
    http://imkcool.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen